Bodum

Найвища швейцарська якість і дух свободи, виражені в дизайні мінімалізму - візитна картка торговельної марки BODUM. Компанія BODUM має більш ніж 60-річну історію. Вона була заснована в 1944 році Пітером Бодумом в столиці Данії, Копенгагені, де була створена невелика дизайнерська група, і згодом почалося виробництво власної продукції. У 1958 році компанія випустила свою першу кавоварку. Її унікальність полягала в новому принципі дії - вакуумній системі приготування кави. Цей продукт мав великий успіх і поклав початок стрімкому розвитку бренду BODUM.

1974 рік став тріумфальним ходом кавоварки «френч-прес» від BODUM, яка просувалася на ринок під слоганом «Краса і легкість повсякденному житті».

У 70-х рр. виробничим центром BODUM стає стратегічно більш вигідне місце (центр Європи) м Люцерн, Швейцарія.

У 1986 році зроблено ще один важливий крок - відкритий монобрендовий магазин BODUM в Лондоні. Мета відкриття магазину - демонстрація широкого товарного асортименту і позиціонування BODUM, як інтернаціонального бренду.

У 1991 році компанія придбала 2 виробничих підприємства: «Melior» - компанію-винахідника методу заварювання кави під назвою «френч-прес» - і невелику деревообробну фабрику «Nissen». Асортиментний ряд став включати не тільки чайну і кавову продукцію, але і посуд для приготування їжі і сервірування столу, кухонні аксесуари та електроприлади. Вся продукція випускалася під слоганом «Хороший дизайн не повинен бути дорогим».

Сьогодні чудові фірмові магазини BODUM відкриті в найбільших містах світу: Парижі, Цюріху, Римі, Токіо, Нью-Йорку, Сіднеї.

Як і в перші роки життя, основними товарними категоріями бренду є посуд для приготування кави і чаю.

Кавоварка BODUM з технологією «френч-прес» являє собою зручний кавник, основу якого складають жароміцний, теплозберігаючий скляний циліндр і поршень, нижня частина якого з'єднана з сітчастим металевим фільтром.

Історія створення «френч-пресів» для кави спричинила за собою створення продукції, призначеної для заварювання чаю за унікальною технологією. Ця зручна система зберігає і передає аромати і смакові відтінки напою, а крім того, дає можливість оцінити його дивовижний колір. Успіх бренду обумовлений поєднанням цінностей, які він в собі несе: унікальний дизайн, висока якість, функціональність і простота застосування.
За свої оригінальні дизайнерські ідеї BODUM щорічно отримує призи на престижних міжнародних виставках дизайну. Серед них: iF Design, Red Dot, Good Design, Formland, Design Plus, DesignPreis, Materialica, Form, Housewares Design Awards, Swisspeaks, Fortune Magazine's «The 25 Best Products of the Year» і ін ..